De spanning stijgt, nog 4 dagen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Mirthe Tilborg - WaarBenJij.nu De spanning stijgt, nog 4 dagen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Mirthe Tilborg - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt, nog 4 dagen!

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

16 Juni 2016 | Nederland, Breda

De voorbereidingen zijn in volle gang, want over 4 dagen vertrek ik voor een maand naar Maleisië. Ik heb er enorm veel zin in!

Dit idee is zo'n 1,5 week geleden ontstaan, waardoor de voorbereidingen nogal lastminute zijn. Gelukkig had ik de nodige prikken al laten zetten voor eerdere reizen en hoefde ik alleen nog maar langs de GGD voor malariapillen. Deze vervelende beesten zitten namelijk in het Maleisische Borneo, goed smeren dus!

Ik heb vaker rondgereisd, maar dit wordt mijn eerste officiële backpackreis. Er alleen op uit, een tas op mijn rug en verblijven in gedeelde slaapzalen om hopelijk veel leuke nieuwe mensen te ontmoeten! Ik heb alleen mijn eerste drie nachten in Kuala Lumpur vastgelegd. Als ik de reviews online en Oscar moet geloven is dit een heel gezellig hostel, met een gave rooftop bar en uitzicht op de Petronas Towers. Klinkt goed toch?

Alhoewel ik mij erop ingesteld heb dat ik alleen richting het verre oosten trek, sluit er heel misschien nog iemand bij mij aan! Ik heb sinds deze week contact met een meisje via reismaatjes.nl. Als het voor haar haalbaar is en ze ziet de route (die ik globaal heb uitgestippeld) zitten, dan gaan we samen op pad!

Als jullie op de hoogte willen blijven van alle avonturen, dan kan je me hier volgen! Ik kan niets beloven, maar ik probeer zo nu en dan een update te geven.

Doei allemaal!

  • 16 Juni 2016 - 16:18

    Lieke Van Der Velden :

    Heel veel succes mirte van eric en mij.

  • 16 Juni 2016 - 18:01

    Linda Van Kampen:

    Heeee! Als je nog tips wil of vragen hebt dan help ik je graag! Maleisie is voor ons tot nog toe top! :)

  • 16 Juni 2016 - 18:40

    Anja Van Den Kieboom :

    Hee Mirthe heel veel plezier! Pas goed op jezelf en geniet er vooral van!

  • 16 Juni 2016 - 19:28

    Babita:

    Geniet ervan, be safe, maak foto's, be safe & geniet! Trots op jou! ❤️

  • 22 Juni 2016 - 14:15

    Marlies:

    Have fun Mirthe! :D

    Laat alles lekker los, go with the flow, denk YOLO en leer vooral heel veel leuke mensen kennen! :)
    Sta open voor alles wat op je pad komt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirthe

Actief sinds 16 Juni 2016
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 1663

Voorgaande reizen:

21 Juni 2016 - 18 Juli 2016

Take me anywhere, but first Malaysia & Borneo

Landen bezocht: